Könyves álompasik párbaja 2012 - III. Forduló: Damon Vs. Rhage

És végre eljött a Párbajok ideje! A segítségetekkel összegyűjtöttük a 16 legkedveltebb férfi karaktert. Vannak versenyzők az Urban Fantasy, Paranormal Romance, de még a naplóregények világából is. A tini szívtiprók készen állnak, hogy át vegyék a stafétabotot, de a "vén" kujonok megmutatják, hogy a katona mindig katona marad!

A 3. Forduló második párbajában Mystic Falls rossz fiúja, a kegyetlen, arrogáns, hazug, kiszámíthatatlan és erkölcstelen, szarkazmusból jelesre vizsgázott csábító, Damon Salvatore csap össze az elátkozott vámpírharcossal, a Fekete Tőr Testvériség legerősebb és legveszélyesebb tagjával, kinek beceneve hűen tükrözi szépségét, egy igazi szexi szörnyeteggel, Rhage-el! 


Fontos: a könyves Damon nem a tévésorozatos Damon, ezt ne felejtse el senki.

Olvasd el a kampányszövegeket és add le a voksod! Ki jusson tovább a következő fordulóba? A bejegyzés végén találjátok a szavazólapot és a linkeket a többi párbajhoz. A szavazásokat Július 11-én 23:59-kor lezárjuk!!! 

Damon

Innen ismerheted: Lisa Jane Smith: Vámpírnaplók
Először feltűnt: Ébredés

Természetfeletti státusza:
 Vámpír

Kampányának vezére: 
Limo @ Limo könyvvilága

Damon az a pasi, aki sokaknak tetszik. „Kegyetlenül” helyes egyén: magas arccsont, vékony, egyenes száj. Sápadt arcszínéhez társul az ébenfekete haj és szempár.

Testvérével, Stefannal egy emberbe szerettek bele: Kathrine-be. Mindkét fivérrel jó kapcsolatot ápolt, vért cserélt velük, majd beállította a saját öngyilkosságát, ami a fivérek közti ellentétekhez vezettek. Szíven szúrták egymást.

Damon vámpírrá változott.

"Tudod amikor rád nézek magamat látom, egy kevésbé lelkes, kevésbé intelligens verzióban"

Leginkább mindig is arrogáns, én központú, tuskó és büszke volt, ami csak felerősödött miután vámpír lett. Ezekkel természetesen együtt jár a szarkasztikus humor, ami megkoronázza a rossz fiús hatást.

"Öcsi, a világ tele van azzal, amit te 'rossznak' nevezel. Miért nem lazítasz és csatlakozol a győztes oldalhoz? Az sokkal mulatságosabb, biztosíthatlak!"

" Nem látogatóba jöttél Damon... Időközönként felbukkansz. Eszembe juttatod, hogy ez nem az én házam, hogy te csak lehetővé teszed számomra, hogy itt lakhassak, megengeded nekem hogy éljek.
- Valakinek le kell vágnia a füvet."

Ki ne szeretné a vonzó, sötétebb aurájú pasikat, aki ráadásul a saját szabályai szerint él?

"- Azt akarod, hogy elkapjanak, Damon?
Damon ajkai mosolyra húzódtak, miközben lehúzott a narancsról egy darab héjat.
-Engem soha nem kapnak el, kisöcsém - válaszolta."

Vannak más módon vonzó tulajdonságai is, mint például a kitartás. Annak ellenére, hogy a lány, akit szeret elutasította, ő nem adta fel a reményt, ami jelzi, hogy az érzései komolyak és mingathatatlanok.

Mondd, hogy bátor vagyok,
Mondd, hogy rossz vagyok,
Mondd, hogy a hiúságod... én hiúbb vagyok,
De Te, Erünnisz tedd hozzá,
Hogy megcsókoltam Elenát!

Damont vagy szereted vagy imádod. Olyan emberrel még nem találkoztam, aki ne szeretné őt, vagy ne rajongana érte. Persze néha már túlzásokba is esnek, de elég sokan örülnének, ha ezt a versenyt megnyerné. Szerintem megérdemli, mert hiába tűnik keménynek, hiába kelti azt a látszatot, hogy őt semmi sem érdekli, és teljesen elfelejtette emberi mivoltát – ez nem igaz. A kemény külső érző szívet takar. Ugyanúgy tud szeretni, aggódni, félteni és gondoskodni, mint bárki más, csak ezt jól leplezi.

"Úgy látta, csak egy pillanatra, mintha csillagok lennének a sötét szempárban. Majd megérzett Damonben valamit... valamiféle érzelmi kavargást, amiben vágyakozás, zavar,félelem és düh bugyborékolt."

Szavazz Damonre!


Rhage (a.k.a. Hollywood)

Innen ismerheted: J.R.Ward: Fekete Tőr Testvériség
Először feltűnt: Síron túli szerető

Természetfeletti státusza:
 Vámpír

Kampányának vezére: 
Javíthatatlan@Javíthatatlan világa & Tempy@Magnolia

Egy átok, mely lényeddé vált.
Egy szörny, mi örök időkre társad már.
Egy érzés, mi korábban lelkedbe vájt.
Egy lány, ki egyszerűségével hat rád.
Egy társ, ki sosem hagy el, mindig megvár.
Egy szerelem, mi végzeteddé vált.
(Luminita verse, köszönjük!)



Tohrture fia, a maga 165 évével, és több mint 2 méteres magasságával, szőke hajával, neon kékeszöld szemével, és sötétlila GTO verdájával, simán megérdemli az álompasi címet!

Mottója: Mangia bene! azaz Egyél jól!
S tényleg nem viccel, imád enni. Rengeteget enni! Ha szeretsz főzni, minimum szavaznod kell rá, mert neki főzhetnél mindenfélét! S a köszönő szavak és pillantások megérnének minden tűzhely mellett töltött pillanatot! Garantálom!

Vishous, Butch és Rhage a legelvetemültebb poéngyáros trió ebben a sorozatban, s bármikor felbukkannak, mosoly nélkül nem ússza meg az olvasó. A nyalókamániát említettem már? Nyami... mármint a nyalókára értem...természetesen! Tegye fel a kezét aki nem csak a nyalókára hümmögné hogy "Nyaaaaami!" 

Adott ugye, ez a bőrszerkós, harcos pasi veszélyes fegyvertárral. A titkos fegyvere a legizgibb! Tényleg! Újra, kezeket fel, ha imádod a sárkányokat! A hátán található egy szédítő sárkánytetkó. Ami néha, mintha mozogna. S mozog is! 

Fiatalon, elég sok bajt kevert, igazi rossz fiú volt, s büntetésképp, kapott egy még sötétebb oldalt. Ha ingerült, képes sárkánnyá változni. Egy dühöngő, öldöklő, kezelhetetlen sárkánnyá.Ugye, milyen aranyos?!? 

— De nem... csúnya?
— Nem. Nekem nem. — Egy csókot nyomott a férfi mellkasára. — Félelmetes, rémisztő, erős és lenyűgöző.
Ha valaki megpróbált volna ártani nekem, az egész környéket letarolta volna. Hogyne lennék elbűvölve?
Amellett, miután láttam azokat az alantasokat harc közben, hálás is vagyok érte. Biztonságban érzem magam.
Ha te és a sárkány mellettem vagytok, nincs mitől tartanom.


A fenevadat, csak Rhage párjának, Marynek sikerült egyedül megszelídítenie. Hogy, hogyan sikerült, azért olvassátok el a könyvet. Pár parázsló jelenet, és megtudjátok :)

Visszatérve Maryhez, Rhage bebizonyította, milyen is az, mikor egy vad, nőcsábász férfi szíve megdobban azért az egy nőért, aki neki lett rendelve. Mindent elkövetett, csak hogy megkaparintsa. A legnagyobb áldozatot hozta azért, hogy Mary élhessen. Lemondott róla, cserébe a lány gyógyulásáért!
Önzetlen, hűséges, odaadó, igaz barát és szerető férfi, aki az utolsó leheletéig harcol azokért akiket tiszta szívéből szeret! Az egyik legnemesebb lélekkel megáldott pasi, akiről olvastam eddig! 


"Ó, Rhgae (...) ez csak egy részed, nem az egész, ami te vagy. Szeretlek. Vele vagy nélküle."

Nem szívesen vallom be, (hiszen lazán követelném magamnak is) de egy igazi, szerető nő lett a párja, s örülök a boldogságuknak is...

" Kérlek, ne kelljen még mennem! Ne kelljen még itt hagynom őt! Kérlek...
Istenem, hadd maradjak még vele, hadd szeressem még egy kicsit! Ígérem, nem fogok elpazarolni egyetlen pillanatot sem! Ölelni fogom, nem engedem el... Istenem, kérlek! Állítsd meg ezt...
(Mary - 541. oldal)

Szóval kérlek titeket, - kérünk Tempyvel,- hogy segítsétek ezt a pasit győzelemre, hisz megérdemli! Ráadásul ő is pont olyan mint én, egy igazi Javíthatatlan!

(Felnőtt tartalom...)
" - Gyere ide Mary! (...) Azt hiszem, nem jól csinálom. Sokkal jobb érzés, amikor te érintesz meg.
- Javíthatatlan vagy.
- Dehogy, Csak segítségre van szükségem!
- Na, persze, mintha rászorulnál! - mormolta a lány, és levette a kardigánját..."

(536.oldal)

A záró mondattal a könyvből köszönjük a figyelmeteket, s hogy segítetek nekünk;

" - Már mondtam, hogy nincs ellene kifogásom. - Elmosolyodott - Ugyan már, olyan szeretnivaló! Persze csak olyan godzillás módon. Úgy tekintem, mintha egyet kértem, de kettőt kaptam volna.
- Örülök, hogy kedveled. (...) Mert mindketten a tiéd vagyunk. Amíg elfogadsz minket.
- Vagyis örökre."
(564.oldal)

Tempy is szorgoskodott, nézzétek meg, az ő Rhage kampányát is! Ígérem, az övé mégjobb mint ez! :)
Tempy Rhage kampánya....

Szavazz Rhagere!




Szabályok: Ebben a fordulóban 8 párbaj van, tehát 8 karakter jut tovább. Nem kötelező mindegyikre szavazni, DE csak azok esélyesek a nyereményekre, akik minden párbajra szavaznak! Egy párosra csak egy szavazatot adhatsz le, egy fordulóban! :)




Jelenleg ezzel párhuzamosan folyó szavazások:
Július 8-án lesznek elérhetőek!




Ne felejtsék el, hogy vannak nyereményjátékaink is. Részletek ITT!


3 megjegyzés:

  1. Szia!

    Szavaztam Rhage-re, de lehet, hogy véletlenül kétszer. Meg tudod nézni, hogy tényleg így történt-e? Nem szeretném, ha törlődne a szavazatom.
    Illetve kitehetem a saját blogomra, annak a képét, akinek szurkolok?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnéztem, egyszer szavaztál csak rá. És igen kiteheted a képeket

      Törlés
    2. Jó, akkor megnyugodtam. És köszi!

      Törlés