Trailer Szombat #1 (Aug. 4.)


Ha már úgyis annyira benne vagyok ebbe a heti mémekbe, és nem csak úgy nevezett "cover-whore" vagyok, de még trailer buzi is és nem mellesleg már összeszedtem vagy 50 db könyv trailert, így az az elvetemült ötletem támadt, hogy minden szombaton trailer napot tartok.

Hogy fog ez működni? 


Kérem alássan, nagyon kritikus vagyok, ha trailerekről van szó. Nem igazán szeretem, amikor csak egy slideshow (és, hogy a blogger miért akarja ezt "euklideszi"-re javítani, halvány lila ibolyám sincsen) az egész. Ez persze megengedett, ha ilyen mezei, házi tarilert csinálunk, de ha már van egy erre szakosodott "cégünk", akkor kapjuk össze magunkat.

Na szóval... Nem mindig új trailerek fognak felkerülni. Egyrészt azért, mert nincs. Ritkán kap egy könyv trailert. Másrészt azért, mert ha kap is akkor is a legtöbb esetben slideshow (amitől én falra mászok). Ez azt jelenti, hogy a legtöbb trailer (és a könyv) már rég megjelent. Ez viszont nem jelenti azt hogy mindenki látta a trailert/ismeri az adott könyvet. Olyan trailerek fognak fel kerülni, amik valamiért (némelyik esetben csak Isten tudja miért) megfogtak. Aki fellebbezne az miatt, hogy új trailerek nem fognak felkerülni, ne tegye, mert ha nagyon várós egy könyv, akkor arról úgyis lesz külön bejegyzés.

A Trailer Szombat hasonlóan működik, mint a Teaser Kedd. Bárki bekapcsolódhat, annyi különbséggel, hogy nem kell feliratkozni. Csak annyit kérek, hogy aki részt vesz, az dobjon egy linket kommentben a bejegyzéséhez. Nem kell minden héten részt venni, bár örülnék neki. :) Itt sincs kikötés. Ha valakinek az összevágott képekből összerakott trailerek tetszenek, akkor azokat teszi fel. Szintén nem kikötés, hogy milyen témájú a könyv (nálam a fele trailer olyan, ahol a könyvet nem olvasnám el). A trailerről egy rövid (1-3 mondatos) értékelés is legyen.

Extra: Ha valaki ír bejegyzéseket filmekről/játékokról, az is csatlakozhat, úgysem jut eszembe soha semmi jó film/játék. :)

És most jöjjön a dobpergés, mert itt az első alany. Igyekeztem nem nem a kedvenc trailereimet elsőként a mély vízbe dobni, úgyhogy keresgéltem az éterben és ráakadtam egy igazi gyöngyszemre, sok oldalon át, semmi sem überelte, aztán végül találtam egy még jobbat. Tessék, lássék...

Legend of Reason #1 - Mighty Hammer Down




Legend of Reason #2 - Blood And Bronze




Hogyan készült...



Értékelés:

Először is.... BRUCE "FUCKING" WILLIS?? Már ezért megérdemelné a legjobb könyv trailer címet. A háttér és a karakter effektek valami eszméletlen,  a varázslatok effektjei hagynak némi kivetni valót maguk után, és a narrátor sem a legjobb, de ahogy ezt az egészet megcsinálták hát az valami fenomenális! A zene tökéletes, a vágások jók. Nagy respect a készítőknek!

1 megjegyzés:

  1. Ugye a CoLS trailerjét is láthatom majd itt?:))))
    "My name is Jonathan, but everyone calls me Sebastian. And I"m going to burn down the world".
    :)))

    De hogy a lényegnél maradjak, TETSZETT A BEJEGYZÉSED:)))).

    VálaszTörlés