Hősnők viadala 2012 - A döntő: Rose vs. Clary



Döntő
YA


Megint csak egy kemény hónapon vagyunk túl. Láthattunk varázslók pálcáit törni, levadászott árnyvadászokat, szárazra szívott vámpírnövendékeket, de még levadászott nép hősét is. Most már csak két hölgy maradt talpon: Rose (Richelle Mead - Vámpírakadémia) és Clary (Cassandra Clare - A Végzet ereklyéi).

Itt az ideje, hogy megkezdődjön a véres (csak vicc!!), mindent eldöntő küzdelem, melynek a végén CSAK EGY MARADHAT! A nagyszájú - persze van mire -, testőr kiképzésben részesített dampyr és a törékenynek látszó - ám kicsi a bors, de erős elvet követő árnyvadász csajszi mindent bevetve küzd a döntőben a címért, melyre MINDEN könyves női karakter áhítozik.

Ideje, hogy eldőljön Ki 2012 legjobb YA könyves főhősnője!

A szavazás november 17-én, 12:00-kor zárul. Ami azt jelenti, hogy a 2012. év  legjobb YA könyves főhősnőjét 17-én koronázzuk meg (addigra vegyetek pezsgőt meg konfettit...)


Akinek szüksége lenne egy kis emlékeztetőre, az --> itt <-- megtalálja, hogy pontosan mi is az a Hősnők Viadala, de a kulcsfontosságú információ: Két naponta új meccs indul. Minden meccs egy YA (fiatal felnőtt) és egy Felnőtt párbaj párost párbajoztat. A párbaj nyertesei bekerülnek a következő fordulóba és addig párbajoznak, amíg csak egy-egy hölgy marad.



Döntő: Rose vs. Clary
(Nov. 15 - 17)
*A szavazás lezárult! A nyertes Clary!*


Rose

Innen ismerheted: Richelle Mead: Vámpírakadémia

Először feltűnt: Vámpírakadémia

Természetfeletti státusza: dampyr (1/2 vámpír)

Kampányának vezére: Wilwaren @ Nem harap a...


Miért szavazzatok rá? Ezt had mondja el Rose maga (próbáltatok már neki nemet mondani? Felesleges...)

Helló. Rose vagyok. Rose Hathaway. És nem elég nekem a saját életem bonyodalma, most még ezzel a Viadallal is bonyolítják. De persze elvállaltam. Hogyne tettem volna. Két okom is volt. Először is lány vagyok és a lehetőség, hogy egy csomó másik csajt lenyomjak egy versenyben nagyon csábító. Eddig nemigen volt lehetőségem, erre, hacsak nem ököllel, de az nem olyan jó érzés. Az én világomban, ahol a morák, a teljesvérű vámpírok a felsőbbrendű faj egy dampyr mindig csak másodrendű lehet. Azt szoktam mondani, hogy amolyan sivatagi hercegnő típus vagyok, de csak mert ez jobban hangzik, mint a mandulaszínű bőr, a sötétbarna szem és a mélybarna haj, ami valójában jellemez. Általában csinosnak mondanak, de igazából nagyon eltérek a mora szépségideáltól, ami a magas törékeny test, és a hűvös szőkeség. Azért nem panaszkodhatom, a domborulataim azért kaptak már egy-két dicsérő pillantást. Na de most nem morákkal kell versenyezni, szóval ebben a mezőnyben erős vagyok!
"– Szóval most elmész Lissával? – kérdezte Adrian, amikor odaértünk a szobámhoz.
– Aha, bocs. Tudod… csajos programunk lesz. – És a csajos program alatt azt értettem, betörésre készülünk."
A másik okom a részvételre hogy ez mégiscsak egy Viadal és én sose riadok vissza egy kis csetepatétól. Dampyr vagyok, mi ebben vagyunk jók. Nem kell vért innom, kimehetek a napfényre, de erősebb és gyorsabb vagyok mint az emberek. Katona vagyok. Ami azt illeti az egész életem a harcról szól. Nem is lehetne másként, hiszen testőrnek tanulok a Szent Vlagyimir Akadémián, hogy egy nap én lehessek a védelmezője a legjobb barátnőnek Lissának, aki mora hercegnő. Egy kicsit azért én is tudom milyen hercegnőnek lenni, mert gyakran bekapcsolódom Lissa gondolataiba. Ez a különleges lelki kapcsolatunk egyik előnye és egyben hátránya is. Jobban meg tudom védeni, de jobban szeretek a saját agyammal gondolkodni. Néha azzal is nehéz egy fejben lenni.
"– Igen? Attól tartasz, hogy előtör az esetlegesen elmebeteg énem? 
- Nem, attól tartok, hogy a szokásos Rose Hathaway éned tör elő, az, amelyik nem fél a dolgok közepébe ugrani, amikor azt hiszi, hogy valami úgy van jól. Lekezelő pillantást vetettem rá. 
– És mi a különbség?
 – Az, hogy ettől a másodiktól félek egy kicsit."
Szóval eddig a Viadalig nem sok csillámos esemény történt az életemben. Nehéz az ember (vagy dampyr) lányának igazi csajszinak maradni, ha folyamatosan vagy a strigák, az ösztönvámpírok ellen kell küzdened, vagy éppen a mora társadalom elitjének hatalmi játékainak kerülsz a középpontjába. Mindkettőben volt részem, higgyetek nekem, nem móka-kacagás. De végül is túlélő vagyok, mindenből jól jövök ki. Hé, említettem már, hogy egyszer már meg is haltam... Amíg Lissát távol tudom tartani a bajtól és minden szerettem mellettem harcol, addig boldog vagyok.
"– Ó, az én kislányom – mondta. – Alig tizennyolc, és már gyilkossággal vádolják, börtönszöktetést rendezett, és többet ölt, mint a legtöbb testőr valaha fog. – Elhallgatott. – Nem is lehetnék büszkébb rá."
Mert én csak ennek élek. Nincsenek nagy terveim, nincsenek nagy ambícióim, nem akarom megváltani a világot. Az embernek ismernie kell a határait és azon belül kell boldogulnia. Egy ideális verzióban én Lissa mellett vállalnék testőrködést Dmitrij társaságában. De az élet bonyolult és még a legegyszerűbb álmokért is sokat kell küzdenem. De ez nem okoz gondot. Jó vagyok a harcban. Nem véletlenül kaptam az első molnija tetoválásaim 17 évesen két striga leöléséért. Ez rekord, ha nem tudnátok.
"- Ez nem egy karácsonyi különkiadás! Ez ez én életem. A való világban a csodák és a jó dolgok nem válnak valóra csak úgy. Dmitrij még mindig higgadtan figyelt engem. – A való világban az ember valóra válthatja a saját csodáit."
Szóval állok a Viadal elébe csajok. Az Akadémián én voltam a legjobb, senki nem tudott földre kényszeríteni és nem tervezem, hogy először egy rakás lány küld padlóra.Tőlem kezdhetjük! - Rose

Hát szóval szavazzatok rá, na...!


Clary

Innen ismerheted: Cassandra Clare: Végzet Ereklyéi sorozat

Először feltűnt: Csontváros

Természetfeletti státusza: árnyvadász (ember, de angyalvér csörgedezik az ereiben)

Kampányának vezére: Jace & Secret Dream Time

Miért szavazzatok rá?

Clary 15 éves koráig a tini lányok átlagos életét élte, mígnem egy este fenekestül felfordult az egész világ, amiben addig hitt. Kiderült, hogy Árnyvadász szülők gyermeke, és a halottnak hitt apja egy, a leghatalmasabb és legrettegettebb Nefilimek közül, aki a lányát akarja.
Ez csodálatosan hangzik – gondolta Clary – Csak te, a kómában fekvő feleséged, a sokkos állapotban lévő fiad, meg a lányod aki utál mint a szart. Nem is szólva arról, hogy a gyerekeid a jelek szerint szerelmesek egymásba. Hát igen, ez ám a nagy családi boldogság.”
A törékeny alkat, vörös hajzuhatag és a zöld macskaszemek ne tévesszenek meg senkit, mögöttük egy igazi harcos szellem lakozik, aki kész kiállni a családjáért és az elveiért.
"- Honnan tudtad, hogy Árnyvadász vér van bennem? Volt valami jel, amiből kiderült?…- Csak találgattam - felelte a fiú, és bereteszelte mögöttük az ajtót. - Ez tűnt a legvalószínűbb magyarázatnak.- Találgattál? Biztosnak kellett lenned a dolgodban, hiszen meg is ölhettél volna.… Kilencven százalékig biztos voltam benne. - Értem - mondta Clary. Valami lehetett a hangjában, mert Jace feléje fordult, és ránézett. Egypillanattal később a lány tenyere az arcán csattant, amitől hátra kellett lépnie egyet. Kezét a sajgó ponthoz emelte, inkább meglepetésében, mint fájdalmában. - Ezt meg mi a fenéért kaptam?- A maradék tíz százalékért - mondta a lány, aztán csendben ereszkedtek tovább, amíg az utcaszintre nem értek."
Emellett igazi művészlélek, imád animéket rajzolni és a humora sem utolsó.
– Szóval, ha nincs egészen telihold, csak kicsit érzed farkasnak magad? – kérdezte Clary. – Mondhatjuk. – Hát akkor nyugodtan dugd ki a fejed a kocsi ablakán, és lógasd ki a nyelved, ha úgy tartja kedved!
És, ha ez még mind nem lenne elég: képes új rúnák megalkotására, melyek számtalanszor segítik ki őt és a többieket a bajból.

… Jace nem bír ülve maradni…

Kedveseim emlékeztek még, mikor rám kellett szavazni? Igen, sajnos hamarabb kiestem, mint gondoltam volna, de most kiengesztelhettek… Itt van ez a töpörtyű, lehet, hogy kicsit esetlen *aú Clary megint felpofozza* akarom mondani, talpra esett, határozott, és garantáltan felkavarja a körülötte levők életét! Olyan vonzereje van, aminek képtelenség ellenállni (Uraim, azért csak tartsátok magatokat tisztességes távolságra tőle, mert…), még nekem sem sikerült… .Tehát oda akarok kilyukadni, hogy egy szavazat erre a vörös ciklonra és a lelki egyensúlyom helyre áll.

Ui.: Mellesleg jól áll neki a fekete!


Jelenleg ezzel párhuzamosan folyó szavazások:


Ne felejtsék el, hogy vannak nyereményjátékaink is. Részletek ITT!


0 megjegyzés: