Top 5 Vasárnap #115 - Könyv sorozatok, amiknek bárcsak lenne spin-offja


Olvasói válság révén lassabban kerülnek fel kritikák, de ez persze még nem jelenti azt, hogy a kedvenc könyveimet, vagy a "ha törik, ha szakad, akár zombiapokalipszis közepette is el akarom olvasni" listámon szereplő könyveket nem reklámozhatom. Erre nagy segítségemre vannak azok a híres heti mémek. 

Az abszolút kedvencem a Top 5 Vasárnap, amit szintén egy külföldi blogger - Larissa's Bookish Life indított el és továbbra is ő adja kellő instrukciókat. Na szóval hosszas mérlegelés után úgy döntöttem, hogy ezt a Könyvek Háborúján is bevezetem. Tudom, tudom a Teaser Keddet is mindig elfelejtem, de mentségemre legyen, hogy a hősnők viadala betöltötte a maradék memória egységemet. Viszont az lassan a finnishbe érkezik, így nagy valószínűséggel be tudom tartani ezeket a kis heti mémeket is. 

Viszont elég is az előszóból és nézzük miről is szól a Top 5 Vasárnap...


Szabályok:
1 - Írj egy bejegyzést a TOP 5 választottaddal az aheti témakörben, amit Larissa talál ki (vagy az olvasók szavaznak meg - ez a gyakoribb). 
2 - Említsd meg a Larissa's Bookish Life blogot a bejegyzésedben.
3 - A bejegyzésednek minden alkalommal tartalmaznia kell az esemény képét (lásd a bejegyzés elején)

Mint minden héten, most is két témára  lehetett szavazni: 
1- Könyv sorozatok, amiknek bárcsak lenne spin-offja.
2- Könyv sorozatok, amik bárcsak kapnának előzményt könyvet. 

Ezen a héten a téma...

Könyv sorozatok, amiknek bárcsak lenne spin-offja.

Nehezebb volt összeszedni ezt az ötöt, mint gondoltam, a legtöbbnek, ahol eltudnék képzelni egy spin-offot és még érdekelne is, már van vagy lesz...

Karin Tabke
Blood Moon Rising Trilogy
Sajna kizárt, hogy lesz belőle spin-off, de én nagyon szeretném, 
ha nem csak a lycan oldalt ismerhetnénk meg, de a vadászokat is.

Jeaniene Frost
Cat & Bones sorozat
Tudom, tudom, hogy ebből már van spin-off, 
nem is egy hanem mindjárt kettő, 
de a kilencedik és egyben befejező rész után 
én nagyon szeretnék egy sorozatot Iannek ^^

Meljean Brooks
The Guardians

No, a jó oldalt, azaz az angyalokat már megismerhettük, 
és a befejező résszel (Guardian Demon) le is zárul a sorozat, 
de én örülnék egy spin-offnak a démonokkal kapcsolatban.


Karen Marie Moning
Tündérkrónikák

Igen, kapunk Dani, Christian és Ryodan könyveket, 
de nekem kell egy sorozat arról a kilenc állatról!!! 

Gracen Miller
 The Road To Hell Series
Hála a jó Istennek és Gracennek, ebből is lesz spin-off, bár még a trilógiát befejező Genesis Queen sem jött ki én máris áhítozok egy új trilógia után a Pokol három másik királyával, Azt hiszem ez csak álom marad, de Eliasről nem teszek le!! 



Na ez volt az én Top 5 listám. Ha nektek is van, de nincs blogotok ne fogjátok vissza magatokat odalenn kommentben megoszthatjátok a saját listátokat ;) 





0 megjegyzés: