Interjú: Marie Lu a film adaptációról és egy új sorozatról



Hollywood Crush-nak sikerült egy rövid interjút készítenie a Legenda írónőjével a san diegoi Comic-Conon. Az írónő elmondta, hogy a film még mindig ugyanabban a státuszban van, mint a legutóbbi beszámolója óta: a producerek még vadásznak a tökéletes rendező után.  "Izgatott vagyok a potenciális rendezőket illetően, akiket kinéztek, remélhetőleg minden összejön." mondta vidáman Marie. "Alig várom, hogy lássam kit választanak, és hogy azután mi történik majd."

Ahogy azt sok mindenki tudja, az, hogy egy produkciós cég megveszi a jogokat, még nem jelenti azt, hogy biztosan el is készül majd a film. Az írónő viszont már annak is örül, hogy megvan rá az esély, hogy valaha lesz "Legenda" film. "Amikor írtam a könyvet, még csak azt sem tudtam, hogy eladhatom a filmes jogait. Nem tudtam, hogy ez olyasvalami, amit megtehetsz. szóval nagyon izgatott voltam,  amikor megtörtént és még most sem teljesen hiszem el," mondta Marie. "Naná, hogy fantáziálok arról, hogy meglátogatom majd a forgatást. Szerintem eléggé szürreális lehet azt látni, ami eddig csak a fejedben volt és most életre kel."

Átadni egy olyan dolog irányítását, amibe ennyi időt és energiát öl bele az ember idegtépő lehet, de Marie azt nyilatkozta, hogy ő nem fél semmilyen változtatástól, amivel a producerek előállhatnának. "Tudom, hogy sok olyan dolog van, amit nem lehetne jól átvinni a képernyőre. A két környezet annyira különbözik. Főleg a Legendánál, — June, mint karakter; rengeteg dolog történik a fejében, ahol folyamatosan a kirakóson és számokon gondolkozik. Biztos vagyok benne, hogy ezt máshogy kell majd átvinni. Láttam a forgatókönyvet, és nagyon imádom amit csináltak vele. "

Bár abban, hogy a filmet mikor láthatjuk nem vagyunk biztosak, azt viszont nagyon is biztos tudjuk, hogy egy új könyvel készül az írónő. Marie elmondta, hogy az első piszkozat az új sorozatának első részében már majdnem kész, és a hivatalos megjelenést jövő ősszel várhatjuk. "Ez egy YA fantasy sorozat lesz, és jelenleg a 'Young Elites' címet kapta. Körülbelül úgy szoktam jellemezni, hogy az X-Men találkozik az Assassin's Creed-del. Szuperhősök egy fantasy,  reneszánsz féle társadalomban. Mindig is akartam írni egy Fantasyt. "

De, hogy a Legenda rajongók se csüggedjenek; esélyes, hogy nem a Champion-ben látjuk a karakterek utoljára. Marie elmondta, hogy szívesen meglátogatná újra a Legenda történetét valamikor a (távoli) jövőben. "Sosem zárok ki semmit. El tudom képzelni magamat, ahogy a jövőben felelevenítem a sztorit, és visszatérek ahhoz a világhoz, de ha ez meg is történik, az nem mostanában lesz, " mondta. "Azt hiszem egy darabig még nem fog megtörténni, mert először azokat kell lezárnom, amik még az asztalomon vannak, hogy újult erővel, frissen térhessek vissza ahhoz a világhoz."

Kapcsoló hír: Az írónő szerint a "Champion" a "legromantikusabb" és a " legdrámaibb" a sorozatban

0 megjegyzés: