KÁP2013 - Közérdekű közlemény


"Egyszerűen meg vagyok döbbenve a kommenteket olvasva... "
Én is. Sajnos idén is egy ilyen bejegyzés megírására kényszerülök. Bár vártuk, és számítottunk rá, hogy mindkét tábor egymásnak esik majd, de azért mégsem ennyire. Sőt, már csapaton belüli viszályok is kialakultak.

Ismét megkérek mindenkit, hogy tartózkodjatok az alpári hozzászólásoktól és ne minősítsétek az ellenfelet és/vagy rajongóit. Mindenkinek más az "álompasi" illetve, mindenki más fajta karaktert szeret, így hiába szidjátok a másikét, azzal csak parazsat csináltok. Meggyőzni úgysem fogjátok tudni, hogy ne a választottjára szavazzon, hanem a tiétekre.
"Attól hogy én pl. Cortezt jobban szeretem, nem kezdem el azt hajtogatni, hogy Magnus mennyire gáz, valamint azt, hogy lenézek valakit az olvasási szokásai miatt (!!!) Jézusom... Ez csak egy játék... Mindenkinek mások az ízlései. Hagyjuk már abba ezt az utálkozást! Örüljünk neki, hogy a kedvencünk a döntőben van, szavazzunk, és ha nincs értelmes hozzászólásunk inkább maradjunk csendben!”
"Gyerünk SZJGerek! Amig ti itt vitatkoztok, Cortez veszit! Szavazzatok!!!"
Ahogy a hozzászólók is mondják, ez a döntő. A döntőben a kedvencetek, örüljetek, szavazzatok, kommentlejetek szépeket a kedvencetekről, idézgessetek, szurkoljatok, de NE háborúzzatok! Ideje megérteni a játék fogalmát és játszani, nem harcolni. Persze a tisztességes versenyzést mi is szeretjük, tehát normális keretek közt, anélkül, hogy bárkit megbántanátok, nyugodtan lehet ellenkampányolni. ;)

A SZABÁLYVÁLTOZÁSRÓL:

Tudom, hogy nehéz elhinni, de ez nem egy „utolsó pillanatban meghozott döntés volt, hogy XY előnyhöz jusson”. Egyrészt, ez már tervben volt, bár nem sok mindenki tudott róla, ahogy a szavazók sem, főként azért, mert kíváncsiak voltunk a reakciótokra, és meglepetésnek szántuk, hogy kicsit felpörgessük a játékot.
"Zsibbad, fáj, gyulladt... de MEGÉRI!!! Ez a párbaj az elvetemült rajongókról szól!!! :D Hajrá Magnus!!! *-* <3<3"
A hozzászólónak (részben) igaza van. Ez a párbaj a játékról szól.

A játék általános jellemzői (wikipedia) 
- A játék örömet okoz
- A játék független
- A játék fejleszt
- A játék észrevétlenül fejleszt
- A játék „szabad”

Tehát ezért is kaptatok ezúttal szabad kezet. Szeretnénk, ha izgalmas, élvezhető, kiszámíthatatlan és különleges döntő lenne. Egyik fél sem kapott előnyt. Minden rajtatok múlik. Nem vagytok egyedül a rajongásotokkal, így attól ne féljetek, hogy „ez nem ér, én nem tudok folyamatosan csak szavazni, nekem nincs időm itt ülni”. Ettől nem lesztek rosszabb rajongók vagy kevesebbek (de kevésbé őrültek sem, bocsi :P). A fandom egy rajongói KÖZÖSSÉG. Nem egy ember alkotja, és ezúttal nem egy emberen áll vagy bukik a dolog. Ahelyett, hogy összeesküvés elméleteket gyártotok, inkább próbáljátok meg élvezni… mondjuk így:
"Jó ez a szabályváltoztatás, röhögök saját magamon, hogy mennyire élvezem ezt a végtelen kattintgatást :D Hajráá Magnus, te vagy az utolsó reményünk :)"
"Magnus és Cortez szerencséjére, egyikük rajongótábora sem normális! :D De hát akkor mi lenne benne a buli, ha mind normálisak lennénk?;D"
"Ott a pont! :D Én rettentően élvezem: DDD"
De közben ne felejtsétek, hogy a játék egyik legfőbb célja, hogy új kedvenceket találjatok (legyen az egy karakter vagy egy könyv, esetleg mindkettő). Valahogy így:
"Mivel én eddig Cortezért ,,voltam oda" csak rá szavaztam. De amiket Magnus fanok osztotok meg részleteket, egyre jobban megkedveltem! Köszönöm ezt nektek! És bátran kijelentem hajrá Magnus. :))"
Mindkét karakter megküzdött a döntőbe kerülésért, így mindkét karakter meg is érdemli, hogy itt legyen. Persze mindezt ti értétek el. Mindkét tábor elképesztően jól teljesít. Fantasztikusak vagytok, és mindegyik tábornak jár az ilyen elismerés:
"Gratulálok az árnyvadászoknak, jók vagytok:) Bár én C. mellett vagyok, attól még ügyesek vagytok:))*-*"
És hogy mi a legjobb felfogás? Hát ez:
"mindegy ki nyer!!! Nekem Cortez ÖRÖK kedvencem marad!! :) <3 de azért hajrá :D"
Ne felejtsétek...

 BÉKE és olvassatok sokat! 
(mondjuk az ellenfél könyvét :P)

0 megjegyzés: