Könyves Álompasik Párbaja 2013: A Bajnok


Jelentem emberek: MEGCSINÁLTUK! 

Túléltük ezt a kemény, drámákkal, idegesítő kampányokkal, véres küzdelmekkel és ideg tépő izgalmakkal teli két hónapot. Na jó, azért nem volt annyira rossz...ugye? 

Naná, hogy nem, legfőképpen azért, mert ezalatt a 60 nap alatt ismét megcsodálhattunk 16 álompasit, akik 129 társukat taszították maguk mögé a jelölésnél. 

Idén Árnyvadászok, boszorkánymesterek, emberek, időutazók, tündérek, angyalok, földönkívüliek és egyéb meghatározatlan lények csaptak össze, hogy elnyerjék a 2013-as Könyve Álompasija címet és vele együtt a virtulás kupát. 

Ám ezúttal is a legfontosabb szabály: CSAK EGY MARADHAT! 

A Bajnok...

Az EGYETLEN, egy 3 napos őrült küzdelem után...

Hála a megrengethetetlen, végsőkig kitartó rajongó táborának...

(A szabályváltozásnak köszönhetően) 132832 szavazat előnnyel...

Akire senki az életben nem fogadott volna a bwin-en...




Cortez 689179 (45.61%) vs Magnus 822011 (54.39%) 

Gratulálunk Magnusnak és rajongó táborának, mert elképesztően jók voltak!! Ha még nem olvastál volna Magnusról, hát itt a remek alkalom. A kedvenc boszorkánymesterünkkel a Végzet Ereklyéi, illetve A Pokoli szerkezetek c. sorozatokban találkozhatsz!

Corteznek és kitartó híveinek is jár a hatalmas taps és pár üveg erős szesz, mert bár nem nyertek, azért kellőképpen megszorongatták az ellenfelet, így tehát mindenki iztos lehet benne, hogy róla is érdemes olvasni a Szent Johanna Gimi c. sorozatban. 

És most a köszönetnyilvánítás.

 Nem fogom megköszönni anyunak és a szomszédnak, no para. :)


A játék nem jöhetett volna létre a segítő bloggereim nélkül:
Kelly & Lupi olvas |  MFKata gondolatai |  Lylia BloomForró csoki és jó könyv  | Nem harap a...Elhaym blogjaÁrnyvadászok | Dream World | Napi falat | Macooka könyvese | Manga olvas | Könyvfaninfó | Reelka' view

Nagy köszönet jár még azoknak, akik felajánlottak nyereményeket. A nyeremények listáját ITT tekinthetitek meg. Ha már a nyereményekről van szó, a héten kisorsolunk minden nyertest, úgyhogy érdemes továbbra is figyelni minket.

És a legeslegnagyobb köszönet, mint mindig NEKTEK, olvasóknak jár, akik szavaztatok és értelmet adtatok a sok munkának, ami a játék mögött zajlott. Külön öröm volt látni azt a rengeteg hozzászólást (bár a nyomdatintát nem tűrő fajtát nem annyira :P), az idézeteket, azt is, hogy időközben milyen barátságok alakultak ki még a külön táborok rajongói között is, az összetartást, amit főként a döntőben tanúsítottatok. Mindenki ki tett magáért, úgyhogy büszke vagyok rátok, elvetemült banda! ;)

És ismét, bár nem látják, de egy hatalmas köszönet az íróknak is jár, akik ilyen fantasztikus karaktereket hoztak létre, legyen az ember, vámpír, Loki vagy Hulk, fiatal vagy öreg. Ők a mi igazi hőseink.

Aki kíváncsi a kulisszatitkokra, arra, hogy zajlik egy KÁP megszervezése, az kattintson IDE, ugyanis készült egy Interjú velem. ;)

Aki már a jövő évi KÁP-ra, vagy a Hősnők viadalára tervez, annak egyelőre azt kell mondanom, hogy még mindkettő kétséges. DE! Hamarosan érkezünk egy kisebb kaliberű játékkal, ami nagyrészt a Facebook-on fog zajlani, úgyhogy aki még nem tette meg és szeretne értesülni arról, hogy megint milyen hülyeséget találtunk ki, az dobjon egy LIKE-ot! 

Csak úgy mellékesen nézzünk egy pár kommentet, amik büszkeséggel töltik el piciny lelkemet:
"Öt perc. Az eredménytől függetlenül mindkét tábor nagyon lelkes volt és a kommenteket olvasva sokat változott a véleményem bizonyos dolgokat illetően. Az SzJGereknek is gratulálok, mert nem adták fel! Őszinte leszek délután láttam sokan írták, hogy vége és úgy gondoltam estére nyert ügyünk lesz. Óriásit tévedtem, még mindig látom, hogy növekedik Cortez szavazatainak száma! Példaértékű a kitartásotok! Olvassatok sokat! A végére pedig. Árnyvadászok! Megcsináltuk! Hihetetlen milyen büszkeséggel tölt el, hogy ilyen nagyszerű fandomhoz tartozhatok!" - Molli
"Gratulálok Magnus fanok megérdemeltétek ti is a győzelmet:) és gratulálok Cortezinák (:D) hisz rengeteget tervezgettünk,fáradoztunk,küzdöttünk Cortezért, büszke lenne ránk:3 ugyan nem nyertünk, de szereztünk barátokat, és egy jó kis közösség lettünk:) Mégegyszer gratulálok mindenkinek!!!:)" - Szandi
"Büszke vagyok az összes Árnyvadászra, akik ebben a 3 napban kéztörésig szavaztak. Nappal és éjjel egyaránt. Viszont büszke vagyok a Cortez rajongókra is, amiért nagyon sokszor kemény feladatot adtak nekünk. Ebből is látszik, hogy igazi rajongók. :) Büszke vagyok azokra is, akik bár nem jutottak be a döntőbe, mégis minden erőfeszítésük benne volt a versenyben!" - Hua♪ `ㅂ' SHAWOL♥
"Már megvan a másfél milla össz. voks kérem, szóval akárki akárkire szavazott atom jók voltunk nah :D" - Bianka
"Beállok a sorba! :) Szeretném megköszönni az egész szavazást! Örülök, hogy megismerhettem jobban az SzJG-t és amint időm engedi, ígérem, hogy el fogom olvasni! Köszönöm nektek Árnyvadászok és TMI/TID fanok, hogy együtt küzdhettünk! Élmény volt! Corteztől és Magnustól függetlenül MINDEN szavazóra büszke vagyok, főleg az éjszakázó, egésznapozó és ujjtördelő brigádokra! :D Nagyon örülök, hogy részt vehettem az egészben és hogy élvezhettem a kifejezetten humoros hozzászólásokat! :D Alig várom a jövő évet!!!" - Bonnieee
"A verseny a végéhez közeledik, már csak alig két óra és eldől... Szeretném elmondani, hogy miért találtam jónak ezt a döntőt. Három napja szavazok, olvastam a hozzászólásokat, láttam a vitákat, az idézeteket, az ösztönző üzeneteket. Végig Team Magnus-os voltam, sosem olvastam a Szent Johanna Gimit, de kedvet kaptam hozzá és ezt csak a versenynek köszönhetem. Nem tudom milyen lesz, nem tudom tetszeni fog-e, de egy esélyt mindenképpen adok neki. :) És ezért nyomok egy szavazatot Cortez-re, Magnus-osként. :)" - B800E30A

Azt hiszem mindent elmondtam, és nem hagytam ki semmit, úgyhogy most megyek és felkeresem a bajnokunkat, hogy ünnepeljünk és kipihenjük a játék okozta fáradalmakat...

Béke veletek és olvassatok sokat! 

0 megjegyzés: